Gubi
(Über-Admin)
Send mig en pm! Spørgsmål, tråd, whatever - jeg er altid til at få fat på!
|
Post by Gubi on Jul 24, 2016 13:50:29 GMT
PRAEDO ISLANDS
Praedo Islands er sat i en sen middelalderlig setting. Året er 1513. På papiret har kongen magten, men han har sit hyr med den katolske tro, dets repræsentanter og adelsfolkene, der alle har forskellige krav og ønsker. Tidligere sad slægten af Calcotta på magten, men nu er det Vendor, der regerer. Selvom Calcotta stadig rasler med våbnene fra tid til anden, er den største trussel imod kongeriget pirater og sørøvere, der hærger på havene omkring Praedo Islands. For nyligt er rygterne om ondskabsfulde havfolk begyndt at tage fart. Velkommen til Praedo Islands!
|
|
Gubi
(Über-Admin)
Send mig en pm! Spørgsmål, tråd, whatever - jeg er altid til at få fat på!
|
Post by Gubi on Sept 8, 2016 18:33:49 GMT
PRAEDO ISLANDS
Praedo Islands har nu været åbnet i 1 måned! Vi har været oppe og nede, men vigtigst af alt: Vi lever endnu! Der er kommet enkelte tilføjelser til reglerne, og ligeledes er der kommet 1 nyt punkt på karakterarket, nemlig: Rygte, så man har mulighed for at få indflydelse på, hvad der i hvermands mund bliver sagt om ens karakter. Adelsfamilierne spirer lige så langsomt, og der kommer flere og flere at plotte med, hvilket bare er skønt. Den første 'Månedens Karakter' er blevet offentliggjort, og måske vigtigst af alt: Havfolket er blevet indført! Det betyder, at det nu er muligt for vores herlige brugere at oprette karakterer af denne race. Et separat karakterark er tilegnet Havfolket. Alt i alt en yderst succesfuld første måned, og vi glæder os til mange flere af den slags! Så kom og join os på Praedo Islands - vi vil altid gerne have flere at lege med! Velkommen til Praedo Islands!
|
|