|
Post by Celeste Avelia af Limesia on Sept 8, 2016 18:55:35 GMT
Halløjsa! Jeg tænker, at jeg rigtigt gerne vil have Celeste igang med at møde nogle mennesker! Præcist hvilke relationer, er jeg ikke helt sikker på, men både venner og fjender kan bruges Celeste er måske lidt skeptisk af natur, og en kvinde af få ord - måske liiidt trange vilkår for at skabe relationer, men det er da forsøget værd, ikke?
|
|
|
Post by Teobaldo Itzal Esilega on Sept 8, 2016 19:09:22 GMT
Teobaldo her er helt klart med på noget spas! Jeg tænker umiddelbart noget á là ' Min fru moder vil gerne have, at jeg gør Dem min opvartning, lady Celeste, men det er jeg ej interesseret i, så jeg er kun gået med til dette etablissement for at glæde hende.'? Ellers er der sikkert også potentiale til et tidligere bekendtskab fra barndommen, et fjendskab eller venskab? Skjulte følelser, klodsede ord og dårlig timing, u know. Something-something. Jeg er sikker på, vi kan finde ud af et eller andet
|
|
|
Post by Celeste Avelia af Limesia on Sept 8, 2016 19:17:40 GMT
Feeedt! Jeg er vild med det dér lidt sarkastiske "jeg gider faktisk heller ikke dig - men når nu vi skal, så vil jeg udholde dit selskab så godt jeg kan" Måske har de kendt hinanden som unge, men i og med Celeste er lidt en særling, så har de nok ikke verdens bedste forhold allerede? :b
|
|
|
Post by Isabel Lily Faucus on Sept 9, 2016 7:11:31 GMT
Hey Cel!
Isabel her står også klart til rådighed - hun er adelig, ugift, ung og så nyder hun at være lidt rebelsk, så måske de kunne indgå en form for relation? Måske har de et bekendtskab i forvejen? Any ideas, just say so - Åh ja, og mange gange velkommen til.
|
|
|
Post by Teobaldo Itzal Esilega on Sept 9, 2016 11:40:22 GMT
Det lyder helt perfekt
|
|
|
Post by Celeste Avelia af Limesia on Sept 9, 2016 15:51:57 GMT
Teo: Vil du oprette en tråd så? Isa: En rebelsk veninde lyder helt perfekt - jeg tænker umiddelbart, at de kun kender hinanden ved navn - altså, sådan via rygter og sådan? Mit hoved er ikke lige pt. super kreativt, jeg er syg på 3. dag
|
|
|
Post by Teobaldo Itzal Esilega on Sept 10, 2016 8:52:56 GMT
Kan jeg sagtens! Bliver i aften eller i morgen I Highanger?
|
|
|
Post by Celeste Avelia af Limesia on Sept 10, 2016 9:39:13 GMT
Great - yes (y)
|
|
|
Post by Isabel Lily Faucus on Sept 10, 2016 10:03:49 GMT
Ja, det var noget i den stil jeg tænkte, men hvis de kun kender hinanden pr. navn pt. så er de måske ikke helt veninder, men de kan da i hvert fald mødes af en eller anden grund en dag Aw, god bedring - har også selv ligget en hel uge med influenza og halsbetændelse - du må bare sige til når du ønsker tråden.
|
|
|
Post by Celeste Avelia af Limesia on Sept 10, 2016 21:05:16 GMT
I see your point, now that my head is clearer! Jamen, hvordan og hvorledes skal de mødes?
|
|
|
Post by Isabel Lily Faucus on Sept 11, 2016 12:29:34 GMT
Hæhæ Hmmm.. det kræver jo at de bevæger deres rumpetter lidt. Enten er Cel på Isas ø eller Isa på Cels. Isa er tit ude at rejse, så det kunne snildt være den vej rundt. Måske har hun haft skrevet om hun måtte opholde sig hos Limesia'ernes under opholdet?
|
|
|
Post by Celeste Avelia af Limesia on Sept 11, 2016 12:36:28 GMT
Helt snickers (y) Celeste will come pick her up at the harbor then?
|
|
|
Post by Isabel Lily Faucus on Sept 11, 2016 12:47:14 GMT
Det kunne hun snildt! Så kan de mødes for første gang dér - skide god idé
|
|
|
Post by Celeste Avelia af Limesia on Sept 11, 2016 13:16:29 GMT
Great (y) Jeg kan godt oprette tråden her senere, hvis det er?
|
|
|
Post by Isabel Lily Faucus on Sept 11, 2016 18:03:00 GMT
Må du hjertens gerne
|
|