|
Post by Isabel Lily Faucus on Aug 3, 2016 14:41:06 GMT
ISABELS PLOTTERIER
ISABEL LILY FAUCUS ⎮ 21 ⎮ UGIFT ⎮ FORKÆRLIGHED FOR LÆGEVIDENSKAB, PELSE OG REBELSKHED Isabel Lily er en lille adelig kvinde med ben i næsen. Udadtil ser hun ganske ordinær, uskyldig og smuk ud - som der forventes af enhver adelig - men hun har nok ikke det typiske adelige sind. Det er en personlighed der skal opleves og ikke beskrives.
Jeg er altid frisk på at tråde eller finde på nye relationer eller plots. Så bare smid mig en PM eller skriv i denne tråd. Hun er helt grøn og ny i spil, så en del bekendtskaber, evt. familie, flirts, forhandlere af hendes elskede pelse, læger som hun kan studere lidt hos - dette er blot nogle foreslag. Du kan også tjekkes hendes specifikke søgninger ud længere nede i plotteren, hvor jeg søger et dybere plot.
ISABELS RELATIONER
Faerydae Héloise Selvidoor ⎮ Storesøster. Argos Regis Faucus ⎮ Fætter. Saphira Calcotta ⎮ Kær veninde fra rundrejse.
ISABEL SØGER SIN NOAH PT. EJ RELEVANT
Til Isabel Lily her, søger jeg et specifikt plot/relation, som jeg håber, at der er nogle der har en god kandidat til. Ellers, så har jeg herunder præsenteret tre af mine favorit-faceclaims som evt. kunne bruges. Tænk på ‘The Notebook’, så har du en bedre idé om hvad plottet går ud på. Jeg har Allie, men hun mangler sin Noah.
SAM CLAFLIN ⎮ JOE WENIR ⎮ ADAM BRODY
Alle er velkomne til at komme med foreslag, men da det er et rigtig vigtigt plot for mig, så forbeholder jeg mig retten til takke nej til de jeg ikke helt kan forestille mig at passe ind.
Der søges en fyr, en rigtig nydelig fyr, da Isabel bliver meget tiltrukket af charme og udstråling. Jeg forestiller mig at han er i midt- eller sen-20'erne og har en personlighed, der er lige til at smelte over. Han er borgerlig, hvilket er meget vigtigt. Han er et frisk pust til Isabels ellers så ensformige og pæne hverdage i adlen. Her sidder hun bare og pynter, men ham her ‘the speciel guy’ er den borgerlige fyr som kan tage hende med ud på eventyr.
Isabel er en flyvsk fugl. Måske endda ikke egnet til at være i et fast forhold, men alligevel er der en side af hende der ønsker en dag at finde den rigtige mand og slå sig ned. Hendes familie ser naturligvis at Isabel gifter sig med en adelig, men det er hun ikke helt varm på. Hun er som det sorte får i familien eller rebellen. Hun vil på eventyr, eller rettere; hun vil have en der tør trække hende ud på dybt vand, da hun selv er bundet fast af de stramme tråde hos adelsfamilien.
Omkring deres fremtid er jeg meget åben, for den afhænger jo af hvordan de kommer ud af det med hinanden med tiden. Hvad de oplever, finder vi ud af. Hvor langt de kommer, det kan vi snakke om. Jeg ville foretrække, at de møder hinanden første gang i spil, så vi ‘oplever alt’.
|
|
|
Post by Saphira Calcotta on Aug 3, 2016 14:54:13 GMT
Saphira holder sig hovedsageligt til Inverlock og har ikke forladt Calcotta, siden hun var barn. Hvis de to er veninder, så kræver det, at Isabel besøger den lidt yngre, hvis de skal være sammen. I øjeblikket er Saphira den rene uskyld (tilnærmelsesvis) på grund af en dyb usikkerhed, men jeg vil gerne have, hun skal udvikle sig til at blive mere selvsikker og tale for sig selv. Jeg tror, at Isabel vil kunne hjælpe med at prikke lidt til den mere rebelske (/eventyrlystne) side af hende, som ellers er gemt godt væk. Ja, så langt væk den endnu ikke har vist sig.
|
|
|
Post by Isabel Lily Faucus on Aug 3, 2016 15:25:51 GMT
Isabel holder af at rejse, primært for at handle sine egne klæder ind, men også for at lære. På en af hendes rejser kunne hun snildt have mødt Saphira! Hun kan skam sagtens have en indflydelse på hende, for hun besidder selv meget selvsikkerhed og lidt for meget eventyrslyst (og er et par år ældre, så jeg lige ).
|
|
|
Post by Saphira Calcotta on Aug 3, 2016 15:35:53 GMT
Yay, hvor godt. :-) Jeg tror, de nok skal få det sjovt sammen!
|
|
|
Post by Isabel Lily Faucus on Aug 3, 2016 17:08:00 GMT
Helt bestemt! Saph må lige skrive et brev hvis hun planlægger en rejse til Faucus
|
|
|
Post by Saphira Calcotta on Aug 3, 2016 18:38:35 GMT
She will!
|
|