|
Post by Nicholas Calcotta on Aug 3, 2016 18:24:20 GMT
Nicholas Adam Calcotta
Personlighed Da Nicho er født ind i en adelig familie, er han også opdraget efter traditionerne. Hans store passion for politik kommer fra Calcotta'ernes egne grundideologier og måske også en drøm om, at de en dag kan herske over Praedo, som generationerne før dem har gjort. Siden Nicho mistede sin ældste bror til piraterne, har hans behov for at beskytte dem omkring ham kun vokset. Til trods for hans og familiens had, for de tyvagtige pirater, kan Nicholas godt have en blødere side. Overfor andre med samme status, altså ikke blot gemene tjenere eller godtfolk, så er han godtroene i alt sin venlighed. Han kender nok til magt og manipulation, men reelt at bruge denne til eget formål, ser han som noget kun de værste typer mennesker kunne finde på.
Relationer Saphira Calcotta Lillesøster. SKAL beskyttes! Don't touch her!
Adela Siralys Barndomsven. Måske som tilføjelse af familien? (Teen crush)
Søges
Piraten der slog den ældste bror ihjel (For ca. 5 år siden) Dette er et dybere plot, som ikke må tages forgivet at den spillene pirat! Har egentlig ikke nogen krav, ud over at handlingen har været planlagt og evt. sket i følge af flere personer. Plottet tænker jeg skal handle omkring det had der er til denne pirat. Måske ønsker personen at slå flere Calcotta børn ihjel grundet at de lige over, gennem tiden har slået mange af deres ihjel. Piratens identitet kan sagtens være hemmelig, hvilket giver mulighed for at komme tæt på fx Nicholas, uden at han er klar over det. Much opportunities!
Familie Det kunne være rigtig fedt hvis der kom flere Calcottaere i spil. Savner mest den ældste nulevende bror, som jeg har kaldt Elias (Kan ændres) som blev arving efter at den førhenværende ældste bror blev dræbt af pirater! Denne bror har godt nok haft 5 år til at falde til i rollen som arving, men er stadig ikke helt tilpas med det. Specielt ikke efter at der nu er snak om giftemål!
Let there be love! Tanken om ægteskab og alt det der er ikke Nicholas' kop te, men det kunne alligevel være fedt med en lille dame af ikke adelig stand (Dog ikke pirat) som kunne stjæle hans hjerte! Han vil dog aldrig kunne få hende p.g.a. af den store forskel i stand! (Totalt originalt)
|
|
|
Post by Isabel Lily Faucus on Aug 3, 2016 18:32:12 GMT
Well, Saphira og Isabel er veninder! Så derigennem har de måske set til hinanden?
Isabel er nok knap så adelig opførende som hendes familie så hende være. Hun er mere klar på at vove sig ud og tage på eventyr end at sidde derhjemme og kukkelure som pynt. Måske de begge kunne få noget sjov ud af hinanden?
Jeg sætter hende i hvert fald gerne til rådighed!
|
|
|
Post by Nicholas Calcotta on Aug 3, 2016 22:09:31 GMT
Måske kan hun komme med på en af hans mange sejlture? Måske hvor hun har været væk fra Faucus og får et 'lift' hjem? Han er i starten af August nemlig i Faucus (Hvor han på øen møder hendes storesøster) Så kan det være før det?
|
|
|
Post by Isabel Lily Faucus on Aug 3, 2016 22:19:12 GMT
Hmmm.. Isabel var faktisk desværre netop taget afsted på rundrejse (handel og andre sager) med afrejse d. 31. juli. Først imod Vendor hvor hun spenderede et par dage og nu er hun i dag lige ankommet til Pirate island. Jeg tænker at de begge er ude og rejse pt og måske kan støde på hinanden ved tilfældig samme destination? Et lift ville hun bestemt ikke sige nej til.
|
|
|
Post by Nicholas Calcotta on Aug 3, 2016 22:24:00 GMT
Det skal helst være inden at han kommer til Faucus og møder hendes søster, for han vil uden tvivl være anderledes efter mødet med Faerydae. Men ellers kan vi bare vente til den tråd er færdig
|
|
|
Post by Isabel Lily Faucus on Aug 3, 2016 22:30:48 GMT
Uh, hvordan anderledes?
Vi kan også sagtens tage en inden. Helt inden at Fae kommer hjem og besøger familien
|
|
|
Post by Nicholas Calcotta on Aug 3, 2016 22:35:16 GMT
Det kan jeg endnu ikke svare på xD Sender dig lige en pm
|
|